080209

Har aldrig förstått mig på personbloggar, då jag aldrig förstått vad folk ska skriva i sina bloggar. Jag menar hur mycket nytt och intressant händer det i en medelsvenssons liv egentligen? Jaja nog om det. Jag har nu bestämt mig för att skapa en blogg om min rottweiler Alaya. Mest för att  dokumentera Alayas liv, t.ex. utställningar, tävlingar osv men även för att själv få känna på bloggvärlden och kanske finna lite bättre förståelse för er bloggare. Summan av kardemumman är att fokus kommer totalt att ligga på hundvärlden.
Ha det bra så länge så får vi se hur bra jag lyckas underhålla denna blogg.

Kommentarer
Postat av: Tmy

FAIL!!!

2009-02-08 @ 22:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0