Min hund och människobajs.

Idag har min hund varit på bajsäventyr. Som vanligt gick jag med Alaya till våran fina lilla skog här i Skarpnäck och som vanligt får hon springa lös... tji fick jag. Såklart är det något jävla luffare som var så bajsnödig att han/hon var tvungen att skita i skogen. SÅKLART ska Alaya hitta bajset och börja rulla sig i det... fy fan!
Först tänkte jag åh vad gulligt att hon rullar sig, ungefär som när hästar rullar sig i hagen. Men sen ringde det en klocka i mitt huvud och innan jag hann skrika nej så var det försent, min hund var täckt med vidrigt människobajs...
Det är nämligen så att hon har rullat sig en gång tidigare och det var när hon var ute med pappa när hon var ungefär 3 mån, då hade någon också fått för sig att skita i skogen och då skulle såklart Alaya rulla sig i det. Måste vara någon instinkt av något slag, vidrigt var det iaf. Detta var då vårat lilla morgonäventyr, nu vet jag att jag får passa mig för det nästa gång vi tar skogsrundan. Och alla ni människor som blir skitnödiga i skogen, knip och spring på toa för helvete!

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0